#Fordie – az új #selfie?

 

Mi is az a #Fordie? Tavaly több szótár is a 2013-as Év Szavának kiáltotta ki a „selfie” kifejezést; ez egy olyan fotót jelent, ami az ember magáról készít, aztán feltölti egy közösségi oldalra. Ebbe a jelenségbe a Ford is bekapocsolódott, azzal, hogy bedobták a köztudatba a #Fordie fogalmát – ez azokat a képeket jelöli, amiket az autósok készítenek saját Fordjukról, akár kívülről, akár belülről fotózva autójukat. Ha a fotón az autós is és Fordja is szerepel, akkor az egy #Fordie.

 

A márka fejébe vette, hogy a #Fordie ötletét az egész világ megismerteti: ennek érdekében egyhetes versenyeket hirdetnek majud az Instagramon, a Twitteren és a Facebook-on felszólítva a Ford-tulajdonosokat, hogy lőjenek magukról és autójukról egy ügyes fotót #Fordie címkével, a legjobb képeket pedig Ford-ajándékokkal jutalmazzák: sapkákkal, kulcstartókkal és üzemanyagutalványokkal.

A versenyeket hetente hirdetik majd meg, és mindegyikhez tartozik majd valamilyen iránymutatás is, amelykre az alábbiak szolgálnak például:

  • „Keressük a legjobb Mustang #Fordie-t. Rajta!”
  • „Ezen a héten minden pickup-tulajdonos készítsen egy #Fordie-t kedvenc gépe platóján.”
  • „C-MAX-tulajok, mutassátok meg, milyen jó dolog az elektromos hajtás! Lőjetek egy #Fordie-t magatokról és C-MAX-otokról!
  • „Ezen a héten a Fordod visszapillantó tükréből készíts egy #Fordie-t, és tiéd lehet az ötezer forintos üzemanyagutalvány!”
  • „A Sarki Ciklont egy olyan fotóval szeretnénk köszönteni, amin egy hóba temetett Ford látható! Kapd fel a síruhádat, és csinálj egy #Fordie-t!”

 

Hogyan kezdj neki?

Nagyon egyszerű: Csak készíts egy fotót, amin a Fordod (vagy te és a Fordod) látható, aztán tageld #Fordie címkével egy Instagram- vagy Twitter-posztban, esetleg Facebook posztban! A Ford már alig várja, hogy el kezdjenek özönleni a #Fordie-k!”